دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
کد خبر: 1194888
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
فرودگاه سیرجان

حوزه/ پس از یک وقفه چند ماهه؛ امروز با حضور مسئولان اجرایی ارشد استان و شهرستان و امام جمعه سیرجان، آیین بازگشایی مجدد فرودگاه سیرجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، پس از یک وقفه چند ماهه؛ امروز با حضور مسئولان اجرایی ارشد استان و شهرستان و امام جمعه سیرجان، آیین بازگشایی مجدد فرودگاه سیرجان برگزار شد.

حجت الاسلام مسلمی‌زاده با اعلام خرسندی مردم سیرجان از این اتفاق گفت: کار بسیار خوب و ارزشمندی صورت گرفته که موجب رفع نیاز مردم خواهد بود. در ماه‌های گذشته بارها از این مکان بازدید کردیم و شاهد تلاش و جدیت مسئولان امر در راه‌اندازی هرچه سریعتر فرودگاه بودیم و انصافاً حجم کاری که در اینجا صورت گرفت بسیار عظیم است.

وی افزود: این اتفاق یک بشارت با خود به همراه دارد؛ اینکه ما باید به توان نیروهای ارزشمند خود باور داشته باشیم.

امام جمعه سیرجان با اشاره به ظرفیت بسیار بالای سیرجان در سطح استان و حتی در سطح کشور تاکید کرد: به لحاظ حجم استفاده از پرواز؛ سیرجان پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد و خوشبختانه مسئولان امر در این راستا بسیار تلاش کردند. امید است شاهد رونق روز افزون فرودگاه سیرجان باشیم.

وی از مسئولان حاضر در جلسه دو تقاضا نیز داشت و عنوان کرد: اکنون که جمع مسئولان در این مراسم جمع است؛ دو درخواست مردم سیرجان را به عرض آن‌ها می‌رسانم؛ اول اینکه با توجه به حجم بالای تقاضای پرواز در سیرجان، در صورت امکان این فرودگاه وسعت پیدا کند و با تعدد خدمات دهی ایرلاین‌های بیشتر؛ بتوانیم رضایت مردم را هم جلب کنیم. دوم اینکه با توجه به پتانسیلی که در سیرجان وجود دارد، این فرودگاه می‌تواند به مرز بین المللی هم تبدیل شود و خدمات پروازهای خارجی را نیز ارائه دهد. در صورت امکان و محقق شدن این دو درخواست؛ کارایی فرودگاه سیرجان می‌تواند به شدت ارتقا پیدا کند.

عکس: متین گلزاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha